Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VE

Nelze říci že peníze "spořím" protože se mi spoří automaticky, díky vyšším příjmům a skromnému životu. Cíle se netýkají částky ale toho, co si chci pořídit. Takže když mám nad polštář dost peněz, tak třeba zrekonstruuju byt, koupím auto, domácí hifi ... Je pravda, že se přibližuje splacení hypotéky, takže to začal být takový cíl finanční. Investice jsem taky předem odepsala a pak i reálně, velmi rychle to šlo když jsem prostředky svěřila do správy "odborníkům" z Colosseum a.s.

0 0
možnosti
LF

Zdravím vás, děkuji velmi za zpětnou vazbu. Je to tak jak říkáte, pokud máte peníze nad polštář, daleko snadněji je utratíte za to, co je zrovna "potřeba".

Co se týká "odborníků", mám stejnou zkušenost jako vy. Akorát jsem na to zareagoval jinak a začal se v tomto oboru vzdělávat a stal se z toho můj koníček:-)

Přeji vám hodně úspěchu v investicích a ať naleznete někoho, kdo se nebude jako odborník jen tvářit... ačkoliv to je hodně těžký úkol... bohužel taková je v ČR realita... ale nemožné to není! Já už takové lidi našelR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1033x
Člověk, který se zajímá o dění kolem sebe, o finance a pohodový životní styl.

Také jsem si založil web https://finance-snadne-cz.webnode.cz/ ve kterém jsem se zaměřil na vedení osobních financí.

Seznam rubrik