Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Slohofka do školy

Probíral jsem si staré věci a narazil na jednu svou slohovou práci z deváté třídy základní školy. Psal jsem na téma, co mi škola dala. Snad se trošku pobavíte a usmějete nad upřímnou výpovědí patnáctiletého puberťáka.

 

Když jsem se v šesti rozhodoval co dál dělat, škola pro mě byla jasná volba. Jistě, člověk si to musí odsedět, ale já věřím, že co mě nezabije, to mě posílí!

Do školy jsem se moc těšil. Chtěl jsem jít dokonce k zápisu o rok dříve. Prvního září roku 1999 jsem pln elánu šel poprvé do školy, To jsem ještě netušil, co mě čeká.

Už po půl roce v lavici jsem toho měl plné zuby. Chtěl jsem se odhlásit, ale naneštěstí to už nešlo. Postupně jsem se začal učit přežít v džungli známek, nových kamarádů, upovídaných lidí postávajících u tabule, řinčení zvonků a vůbec.

Jedinou zajímavou náplní školdy jsou přestávky, protože si v nich můžu dělat, co chci. Ze všeho nejvíce mě baví šachy a karetní hry pivo a poker. V hodinách se musím jenom učit a to mě nebaví. Prostě podle mě je škola hlavně o přestávkách, a proto by se měly prodloužit na úkor hodin.

Když jsem šel na přijímací zkoušky na tuto školu, myslel jsem si, že ve třídě budou samí šprti a nebude tu žádná legrace. Naštěstí jsem se hodně zmýlil.

Ve třídě, až na vyjímky, nejsou žádní žáci, kteří by brali školu moc vážně, a tak skoro v každé hodině je veselo. Je mi líto, že už se za chvíli rozejdeme a skoro nikdy se už neuvidíme.

Až se příště v šesti budu rozhodovat co dál dělat, škola už pro mě nebude jasná volba!

Autor: Lukáš Fürst | čtvrtek 2.6.2011 18:02 | karma článku: 14,51 | přečteno: 1405x
  • Další články autora

Lukáš Fürst

Vánoce... svátky pohody a klidu??

Jak to máte s dárky na letošní vánoce? Jsou moderní vánoce opravdu svátky pohody a klidu? Neoslavují spíš konzum a plýtvání? Proč je tolik lidí ochotných si zničit život jen aby měli pod stromečkem ten správný dárek?

12.12.2018 v 16:11 | Karma: 12,90 | Přečteno: 355x | Diskuse| Společnost

Lukáš Fürst

Reward!

V naší kultuře jsme zvyklí, že když uděláme něco správně, je to v pořádku, vlastně je to tak trošku samozřejmost. Ale když něco pokazíme, to se máme na co těšit!

6.3.2018 v 16:08 | Karma: 12,97 | Přečteno: 280x | Diskuse| Společnost

Lukáš Fürst

Základní problém dnešní doby

Slovy Willa Smitha: "Příliš mnoho lidí utrácí peníze, které nevydělali, za věci, které nepotřebují, aby udělali dojem na lidi, které nemají rádi."

27.2.2018 v 17:11 | Karma: 26,62 | Přečteno: 854x | Diskuse| Společnost

Lukáš Fürst

Lidský mozek a finance

Taky se vám už stalo, že i když máte větší příjmy než výdaje, těžko se vám překračuje v úsporách určitá hranice?

21.2.2018 v 17:33 | Karma: 11,74 | Přečteno: 369x | Diskuse| Ekonomika

Lukáš Fürst

Prezidentské volby 2018 - světlo na konci tunelu

Volby nám dopadly, jak dopadly. Teď už s tím nikdo nic nenadělá a musíme přijmout toho, koho jsme si zvolili. Jelikož jsme v demokratické zemi, je to jedna z našich povinností.

29.1.2018 v 14:16 | Karma: 20,64 | Přečteno: 869x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Příměří v nedohlednu. Jednání Izraele s Hamásem v Káhiře ztroskotala

5. května 2024  18:31

V Káhiře v neděli skončila jednání o příměří mezi radikálním palestinským hnutím Hamás a Izraelem,...

Kdo vlastní české firmy. Zahraniční kapitál roste, počet Rusů v čele klesá

5. května 2024  18:22

Ruský kapitál v českých firmách od invaze na Ukrajinu a s ní spojenými sankcemi klesá, některé...

Měření lebek či nucená převýchova. Sámové podávají svědectví o křivdách

5. května 2024  18:20

Krádeže území, odebírání dětí na převýchovu nebo pseudovědecké experimenty. To je pouze část...

Záchranka na maratonu ošetřila 52 běžců po kolapsu, do nemocnice museli čtyři

5. května 2024  13:30,  aktualizováno  17:53

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili 52 běžců, vesměs po kolapsu. Informovali o...

  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1033x
Člověk, který se zajímá o dění kolem sebe, o finance a pohodový životní styl.

Také jsem si založil web https://finance-snadne-cz.webnode.cz/ ve kterém jsem se zaměřil na vedení osobních financí.

Seznam rubrik