Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pomáhat a chránit

První věc,  která většinu z nás napadne,  když uvidí toto moto je asi policie.  Často si z něj děláme srandu a vtipů na toto téma je nespočet. Dnes se mi ale stala příhoda, která mě utvrdila v názoru, že policie opravdu pomáhá a chrání.

Jeli jsme dnes s mou přítelkyní na výlet, když mě najednou předjelo policejní auto a červeným signálem stop mě zastavilo. První myšlenka, která mě napadla byla, že jsem zapomněl techničák na botníku a že to bude asi průser.
Když jsem zastavil, odepnul pás a vystoupil z vozu, s myšlenkama, jak se z toho vykecat, policista mě upozornil, že se mi viklá levé zadní kolo a zeptal se mě, jestli jsem náhodou neměnil nedávno kolo.
To mě nejdříve zaskočilo, ale když to bylo všechno, co mi řekl a ještě mi poradil, kde mám zastavit a odstranit tuto závadu, musel jsem si v duchu říct, že jim mám být hodně za co vděčný.
Měl jsem v plánu jet po dálnici... a kdoví co by se stalo nebýt tohoto zásahu. Přecejen kdyby mi upadlo kolo v rychlosti 100 km/h nebo vyšší, mohlo by to dopadnout všelijak.
Věřím, že takových policistů je daleko více a že nejen já mám nebo budu mít praktickou zkušenost s motem, pomáhat a chránit!

 

P.S.: Pokud se nic za ta léta nezměnilo, nemohu se zůčastnit případné diskuze...

Autor: Lukáš Fürst | pondělí 31.3.2014 9:01 | karma článku: 20,34 | přečteno: 1046x
  • Další články autora

Lukáš Fürst

Vánoce... svátky pohody a klidu??

Jak to máte s dárky na letošní vánoce? Jsou moderní vánoce opravdu svátky pohody a klidu? Neoslavují spíš konzum a plýtvání? Proč je tolik lidí ochotných si zničit život jen aby měli pod stromečkem ten správný dárek?

12.12.2018 v 16:11 | Karma: 12,90 | Přečteno: 355x | Diskuse| Společnost

Lukáš Fürst

Reward!

V naší kultuře jsme zvyklí, že když uděláme něco správně, je to v pořádku, vlastně je to tak trošku samozřejmost. Ale když něco pokazíme, to se máme na co těšit!

6.3.2018 v 16:08 | Karma: 12,97 | Přečteno: 280x | Diskuse| Společnost

Lukáš Fürst

Základní problém dnešní doby

Slovy Willa Smitha: "Příliš mnoho lidí utrácí peníze, které nevydělali, za věci, které nepotřebují, aby udělali dojem na lidi, které nemají rádi."

27.2.2018 v 17:11 | Karma: 26,62 | Přečteno: 854x | Diskuse| Společnost

Lukáš Fürst

Lidský mozek a finance

Taky se vám už stalo, že i když máte větší příjmy než výdaje, těžko se vám překračuje v úsporách určitá hranice?

21.2.2018 v 17:33 | Karma: 11,74 | Přečteno: 369x | Diskuse| Ekonomika

Lukáš Fürst

Prezidentské volby 2018 - světlo na konci tunelu

Volby nám dopadly, jak dopadly. Teď už s tím nikdo nic nenadělá a musíme přijmout toho, koho jsme si zvolili. Jelikož jsme v demokratické zemi, je to jedna z našich povinností.

29.1.2018 v 14:16 | Karma: 20,64 | Přečteno: 869x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Po Kallasové přišla řada na Zelenského, Rusko na něj vydalo zatykač

4. května 2024  16:30,  aktualizováno  19:12

Ruské úřady zahájily trestní řízení proti ukrajinskému prezidentovi Volodymyru Zelenskému a...

Estonsku roste sebevědomí. Hovoří o blokádě proti Rusku v Baltském moři

4. května 2024  18:08

Sledujeme online Velitel estonské armády Martin Herem navrhuje spojencům se připravit na možnou blokádu ruských...

Sadiq Khan: první muslim jako starosta Londýna a první, kdo jím je už potřetí

4. května 2024  17:46

Starostou Londýna byl znovuzvolen labourista Sadiq Khan. Mandát obhájil potřetí v řadě, což se...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1033x
Člověk, který se zajímá o dění kolem sebe, o finance a pohodový životní styl.

Také jsem si založil web https://finance-snadne-cz.webnode.cz/ ve kterém jsem se zaměřil na vedení osobních financí.

Seznam rubrik